SELAMAT DATANG KE HILYAH HOUSE
~TEAN IEMAN COLLECTIONS~

TERIMA KASIH KERANA MEMILIH, MENGUNJUNGI DAN BERI SOKONGAN KEPADA KAMI

KOLEKSI TERKINI DAN MENARIK AKAN SENTIASA DI KEMASKINI DARI MASA KE SEMASA. SELAMAT SHOPPING DENGAN RASA SENANG DAN YAKIN!


Apr 3, 2010

SUMBER PENDAPATAN


APA ITU HYPRO?



Mari kita ketahui apa itu hypro yang sebenarnya dan bagaimana ianya boleh menjana pendapatan dan jadikan ianya sebagai pelbagai pendapatan untuk kita.

HyproBulkSMS merupakan satu sistem hebahan SMS Pukal (Bulk) melalui Internet. Sistem ini sangat efektif dan dapat menjimatkan masa serta wang.

Sistem HyproBulkSMS ini sesuai digunakan untuk tujuan promosi, pengiklanan dan hebahan kepada kumpulan yang anda sasarkan.
Contoh:
Promosi/Pengiklanan - Seperti TESCO/MAXIS/CELCOM ; membuat promosi harga murah atau mempunyai pajek baru yang ingin di tawarkan kepada pelanggan mereka yang sedia ada.
Hebahan - Menjemput majlis kahwin kepada rakan-rakan, atau ketua persatuan mengumumkan mesyuarat tahunan kepada ahli.

Cara sebegini sangat efektif dan pantas. Malahan mesej akan di baca oleh setiap penerima dan sistem ini sangat mudah dikendalikan.

Anda boleh menghantar bukan sahaja SMS, malahan MMS, Wap Push, Flash Message kepada semua rangkaian telekomunikasi tempatan & antarabangsa dengan satu kadar yang rata iaitu serendah 9 sen.




SIAPA YANG MEMERLUKAN SISTEM HYPRO INI?




Perkhidmatan Bulk SMS sememangnya sangat efektif dalam proses hebahan. Ia akan memberikan peluang hebat kepada golongan PENIAGA/PENGUSAHA misalnya, untuk memberitahu tentang produk terbaru kepada pelanggan.

Pihak SEKOLAH juga tidak lagi perlu menghantar surat melalui anak-anak mereka. Melalui Bulk SMS, semua info boleh dihantar terus kepada ibu bapa dengan hanya satu klik.

ANDA juga boleh menggunakan perkhidmatan ini untuk jemputan majlis, ucapan hari perayaan dan SMS semurah 9 sen.

Sistem ini juga adalah di bawah syarikat berdaftar dan sah di sisi undang-undang

Untuk ketahui lebih lanjut, anda boleh daftar dahulu di sini:

Hyprobulksms




No comments:

Post a Comment